Հունվարյան հաշվետվություն

Հունվար ամսին շատ եմ բացակայել քանի, որ հիվանդ եի։ Առաջինը կուզենամ խոսել  ձմեռային ստւգատեսի մասին։ Ես մասնակցել եմ մենակ մեկ ստւգատեսի քանի, որ հիվանդ եի։Մենք գնացել եինք սահադդաշտ։ Շատ հավես ժամանակ անցկացրինք։ Վորոշ երեղաներ սահել չգիտեյն և բոլոր միմիանց օգնում եին։ Այս ամսվա ընթացքում ես սովորել եմ կարել վերարկու (пальто), և երեք շրջազգեստ։ Ճիշտ ասաց մի փոքր դժվար էր։ Բայց ես կարողացա։ Պատմեմ մի փոքր ամսի 28 մասին։ Մենք առավոտյան գնացինք եկեղեցի։ Երքեցինք հոգեվոր երգեր։ Հետո գնացինք մայր դպռոց, այնտեղ ղափամայի ծեսներ։ Այս անքամ յարխուշտան պարեցին նաև աղջիկները։ Այտ օրը պարեցին նաըև սուսերապարը։ Մի խոսքով այսքանը քանի վոր բացակայել եմ։ Բայց միևնույնե հետաքրքիր էր։

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

ඔබගේ ඊමේල් ලිපිනය ප්‍රසිද්ධ කරන්නේ නැත. අත්‍යාවශ්‍යයය ක්ෂේත්‍ර සලකුණු කොට ඇත *