Կիսամյակի ամփոփում

Այս կիսամյակը շատ հագեցած սկսվեց։Այս տարին հաջող էր, թե՛ կրթական, թե՛ հոգևոր արժեքներով։Կրթականի մասին կխոսեմ առաջի հերթին։Պետական դպրոցից հետո «Մխիթար Սեբաստացի» կրթությունը սկզբից շատ  անհասկանալի և տարօրինակ էր թվում։Առաջին ամիսներից սկսեցի սիրել կրթական ընթացքը և հասկանալ իմ շուրջը կատարվող իրադարձությունները։Անհատական նախագծեր-շատ հավանեցի երկրորդ կիսամյակը քանի որ ուսուցիչները մեզ հանձնարարում են անհատական նախագծեր։Մենք ինքներս ենք ընտռում թեման,և ներկաըացնու դասի ժամանակ։

Март-Мода в Испании

Апрель-История создания машины
Mercedes-Benz

Май-Как создавались ткани

Մարտ-

Ապրիլ-

Մայիս-

Ֆլեշմոբներ

Ամեն ամիս մենք ունենում ենք առարկայակաների ամփոփում ֆլեշմոբների տեսքով։ Այդպիսի ֆլեշմոբներ ենք ունենում օրինակ՝ հայոց լեզվից, ռուսերենից, անգլերենից և այլն։Ֆլեշմոբները նոր հասկացողություն էին իմ կյանքում։ Անկեղծորեն ասած՝ մեծ մասն ինքնուրույն դժվարանում եմ պատասխանել։

Ամբողջ տարվա ձեռքբերումը

Իմ ամենամեծ ձեռբերումը իմ ընկերներն են, որոնց ես հանդիպեցի քոլեջում։ Ես չեմ սիրում փոփոխություններ կյանքում, իսկ քոլեջի շնորհիվ իմ մեջ փոխվեց լիքը բան։  Ես հանդիպեցի նոր մարդկանց, նոր դեմքեր և մտա նոր շրջապատ։ Ես ուրախ եմ որ ընտրեցի այս հիանալի քոլեջը։

Մասնագիտական դասընթացներ

Ես շատ եմ սիրում իմ մասնագիտությունը։ Մեծ հաճույքով եմ հաճախում ընտրության դասերին։ Մեծ մասամբ ինքնուրույն եմ սովորել, բայց քոլեջնը այտ հետաքրքրությունը արթնացրել իմ մեջ։ Ես սովորել եմ հաքուստի ճիշտ մոդելավորումը։ Մի խոսքով շատ եմ հավանում իմ քոլեջը։

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

ඔබගේ ඊමේල් ලිපිනය ප්‍රසිද්ධ කරන්නේ නැත. අත්‍යාවශ්‍යයය ක්ෂේත්‍ර සලකුණු කොට ඇත *